Fredag. Och trots att klockan endast är nio så har jag hunnit med ett träningspass på Iksu med Nisse, kört fyra tvättar, börjat packa & städat lägenheten inför morgondagen. Rätt effektivt va?

Några timmars tentaplugg hemma innan jag beger mig till skolan för att luncha & kriga med PlanVis ett par timmar med min fina kompanjon.

Några ärenden på stan, hämtmiddag & plugg hela kvällen lång hos Anna. Där har ni min fredag, en mysig dag trots överflöd av plugg.

Imorgon blir det desto roligare, då vankas festligheter i form av julbord & fira att vi gått halva (!!!!) utbildningen, med härliga människor. Vår sista helg i Umeå för denna termin, låt oss se till att det blir en riktigt bra en!
(Trots många timmar med plugg!)

Ha en fin helg, och jag har lovat att lägga ut bilder på lägenheten. De dyker upp tids nog! 🙂

Detta möts man av efter en lång dag i skolan, världens mest fantastiska vänner!

IMG_3412.JPG

