En långpromenad. Ett svettigt spinningpass. Stan med Tess & avklarade uppdrag inför den kommande sittningen på lördagen. Tre rätters middag, vitt vin, sällskapsspel men framförallt firande av världens bästa Anna på kvällen. Helt enkelt en bättre lördag.

När födelsedagbarnet välkomnade oss kändes det mer som om det vore vi som fyllde år, himlar vad hon hade pysslat med maten hela dagen och vilken kock jag har som vän. Helt fantastisk tre rätters, yummiyummi.

När gänget valde att dra vidare ut på krogen valde jag att ta bussen hem, tråkigt val då men nöjd över valet idag. Tidigare i veckan hade jag lovat mig själv en lugn helg och idag kändes det verkligen som ett rätt beslut.

Tidig morgon, och nästan ensamma på långprommisen, veckohandling, städning och såna ting avklarade. Härnäst vankas plugg innan Cajsa plockar upp mig, och ett besök hos Teiens kennel väntar. Längtar till att få pussa om Prinsen och se hur han växt till sig, min lilla grabb som jag faktiskt har saknat!

Inte en så fy skam söndag heller med andra ord!

IMG_3946

