Grupparbetet vi fick i början av veckan blev vi klara med snabbast möjligt, detta medverkade i en helt skolfri onsdag helt plötsligt bara så där. Förstår ni vilken lycka?

Då jag inte hade någon hund att morgonpromenera med passade jag istället på att ta en extra timme i sängen, slösurfa i sängen och njuta av en stressfri morgon. En långfrukost och fix i lägenheten innan dagens plugg sattes igång.

Många sekunder hann dock inte gå innan min granne ringde och frågade om vi skulle iväg på en shoppingrunda vid centret, vi kände oss som riktiga pensionärer som hängde runt på biltema, hundaffärer, coop forum och plantagen. Väl inne på plantagen köptes lite nya gröna till lägenheten, älskar att ha blommor hemma och det är tur att grannen också är lite smått galen. Den finaste orkideen fick hänga med hem och nog har jag fått ärva orkideégenen av mamsen, att man kan bli så glad över en blomma liksom…

Väl hemma igen fick jag något ryck och gjorde maträtter, tentavecka väntas ju nästa vecka och nog kommer jag tacka mig själv av att hitta flera matlådor med kycklinggryta och laxpasta i frysen då! Ibland är jag verkligen snäll mot mig själv 😉

Disken ska tas, några timmar med plugg innan det är dags att dra sig till iksu.

Jag älskar lediga dagar, och imorgon väntas Örnsköldsvik med familje- och hundmys!

