Det går inte att sticka under stolen med att det har varit en rätt jobbig period i skolan, tentat av två kurser som vi läst parallellt, haft tankar på kandidatarbetet som tog fart igår & dessa jobbansökningar som skrivits CVn samt personliga brev till. 

Men det är dagar som dessa man inser att allt är värt det & att man oftast oroar sig lite för mycket i onödan. Mötesbokning med en kunnig person som kommer för att hjälpa oss med vårt kandidatarbete imorgon 9:00, telefonsamtal som innehöll jobberbjudande precis där jag ville ha det som mest!

En promenad och längtan till våren eller snön, men detta mellanläge är vi inget fan av. Vi vill ha kontraster på våra årstider, inga gråa toner. Samtidigt som känslan ifrån Årehelgen finns kvar i kroppen, den strålande solen & den klarblåa himmeln! Mmmm…. Årehelgen som helt klart var ungefär hur bra som helst, och så välbehövligt att göra något helt annat för en helg!

Dagen innehöll även veckans träningspass med stort T, en peppande Sara & en fantastisk instruktör & en puls upp till molnen. Jag älskar vår tisdagsträning! Och jag älskar att jag redan hunnit få in tre träningspass på två dagar, äntligen kanske vi är tillbaka i vårt flow igen?!

Eller Saras varma ord som hamnade på hennes instagram med en svettig bild på oss två ”när jag är så trött så jag knappt orkar lyckas lyfta mobilen för en selfie börjar Maja peppa inför nästa vecka, säger en del om stämningen om sprider omkring sig, ❤ vi är bäst!”

Imorgon; möte, kandidatarbete, hundträning & middagsmys med Cajsa & hundarna. Så mysigt. Så bäst. Vad jag älskar mitt liv här uppe med dessa människor & hundar! Vardagens energikorn for sure!

