Hela helgen har spenderats med världens bästa Emelie och Knarkas på besök, så efterlängtad, nå enormt faktiskt och jag njöt över varenda liten minut. Vi har kvaitetstidsmaxat rejält och är så glad i magen att ha fått rå om dessa under helgen. Saknaden efter de har redan hunnit infunna sig, men man får helt enkelt se till att ses lite oftare! Och jag är så glad att jag har en vän som denna brud, hon är helt enkelt rätt och slät fantastisk! Och jag blir så glad när jag tänker på alla minnen och äventyr vi har hunnit beta av under dessa år av vänskap. Som bilden nedan, vår semester och utställningstripp till Norge.

DSC_0207

Hela denna dag har jag & Agnes suttit på inspirationsföreläsningar till vårt kandidatarbete, och som en morot i allt skrivande ramlade ett tentaresultatet från en av de två tentorna som vi gjorde förra månade. Näst högsta betyg, och det är jag ändå så himla nöjd över. Så himlahimla nöjd.

De där veckorna med tentaplugg var riktigt motiga för mig med en borttappad motivation. Den där motivationen börjar komma tillbaka och det känns extra bra med goda resultat.

Hunden har jagat runt vorstehvalpen Patron och labben Myntha i skogen, så hon är nöjd. Nu återstår veckans jobbigaste & roligaste konditionsträning med två härliga brudar, sedan kommer nog både jag och hund känna oss rätt nöjda över denna dag och laddar upp inför en onsdag! Vetskapen att jag befinner mig i fjällen om 1½ vecka gör det hela lite bättre, det måste jag också erkänna.

