Livet, en berg & dalbana. Efter att livet har varit allt för likgiltigt & stressat, att nästan ingenting har känts genom lyckligt så är vi tillbaka i banan. Vi som i jag.

Jag har älskade Nittra åter uppe i Umeå, och idag fick jag hemskickat arton små retrobilder. Arton bilder från alla möjliga situationer i mitt liv, allt från natur till vänner, hund till familj. Arton bilder som pryder mitt kylskåp och som påminner mig varje dag, varför jag bör vara så himla tacksam.

Vänner som får mina dagar att bli bättre än jag trott var möjligt. Som får mig att må så himla, himla bra. När ett litet snapchat-meddelande räcker att lugna stressen av kandidatarbetet. 

Ibland behöver man bara lite hjälp på traven att hitta tillbaka till sig själv. Och ibland behöver man påminna sig själv hur jäkla bra man egentligen har det. 

