Tid för att reflektera, tid för att inte göra något annat än att bara gå. Gå & reflektera.

Gårdagen bjöd på drinkar, först hemma hos min favoritgranne aka fru, sedan hos Engman med hela gänget för att tillsist ansluta till skogis där mer drinkar & mer underbart folk väntade.

Lagom till 02 strosade vi oss hemåt, för att möta upp full aktivitet i köket hos mig. Att mina vänner har mina extra nycklar kanske är både bra & dåligt. Fast kanske mest bra ändå, jag menar att ha mat färdigt när man kommer hem från puben är ju inte så dåligt. Och man vet aldrig vad man kommer hem till.

Vi startade dagen rätt långsamt, klokt med tanke på hur mycket klockan hann bli innan ögonen slocknade. 

Stålande sol, 15 grader varmt & en helt fantastisk hund tog vi oss runt milen. Stannade till på en bänk, satt och samlade på mig energi för hela veckan. Det är mycket som händer nu, både privatmässigt & i skolan och energiuppladdning var nödvändigt. 

Sista veckan på kandidaten. Förstår ni. Sista. Som jag längtar till fredagen.   

     

