Kandidaten lämnades in igår, lättnaden & följden av frihet. Det går inte att sticka under stolen med att vi var rätt less där på slutet. Men nu är den inne, och igår firade vi!

Bubbel, tre-rätters & världens bästa klass. En fantastisk kväll! 

Vaknade tidigt, donade på hemma i lägenheten sedan begav vi oss till tåget som visade sig vara inställt. En trång & varm ersättningsbuss & min hund ligger där i gången, folk kliver över henne, klappar henne & jag är så fantastiskt glad att jag har en sådan lättsam hund att ha med sig i vardagen. 

24 april. Dagen man längtat till & har haft stor ångest över. Till veckan kör vi redovisningar av arbetet sedan, sedan går jag på min master. Hur galet är inte det på en skala? Rätt galet. 

Som en vän sa, det handlar hela tiden om de små detaljerna i livet. Det är de som gör helheten. Och jag kan inte göra något annat än att hålla med.

Och min storebror alltså, vilken grabb. Jag är så glad att ha honom i mitt liv, resten av livet.

Nu ska jag hem & njuta av Övik, jag längtar! Trots att päronen är i fjällen, vad jag & hundarna ska ha mysiga dagar på gården, med mormorbesök & imorgon ska vi till Ulrika & grabbarna grus. Träna hund, och prata i kapp. Efteråt blir det schäfervalpmys med Cuba!

Som sagt Övik, jag längtar efter dig! Det här behöver jag.

   
         

