… till en hel sommar i Övik väntas, flera veckor på jobbet & många äventyr nalkas. Samtidigt som det är 16 dagar kvar tills allt ska hinnas vara klart, 16 dagar kvar när Umeå fortfarande är Umeå & alla är samlade. 

Men en sommar känns välkommet, trots att det inte riktigt kommer vara detsamma att komma tillbaka till en splittrad klass & att en av mina absoluta sköna bönor kommer befinna sig i Alnarp. Vilket i för sig bara gör att några höstdagar kommer att spenderas i Skåne, men Skåne alltså… Tur Skype finns! & BLÄ för distans. 

Morgonkaffet ska drickas upp, älskar att ta det lugnt på morgonen, bästa starten! En hel dag i skolan, träning med gänget & bastu med några favoriter får denna onsdag innehålla. En tusan bra onsdag blir det nog! 

Min bästa granne kom över igår, åt middag och frågade om hon fick rensa min garderob. Tre fulla kassar med kläder slängdes & min garderob har aldrig varit så perfekt strukturerd någon gång. Och jag menar verkligen perfekt! Mamma skulle få en chock om hon såg den nu 😉

Till sist, trillade jag över ett paket på posten när jag kom tillbaka till Umeå efter helgen. Ett paket från en väldigt saknad vän i Vässan.  Så gulligt! Vad fina vänner jag har i mitt liv! Och om bara två dagar hämtar hon hem sin bordercollie valp Motor- Thor. 

Jag vill redan att min kommande valp ska heta Mac, för tänk er Mack & Motor. Vilket radarpar! 😉

 

