Jag & mina brudar inledde helgen med plättårta och bubbel till frukost, min allra bästa Elin fyllde nämligen 24 jordsnurr. Några ineffektiva timmar på skolan innan det var dags att förbereda inför kvällens hejdundrans kalas. Grillbuffé, tårta och en del vin men framförallt ett tillfälle då många var samlade igen.

Söndag och underbart väder, sleepover och mysfrukost hemma på 142:an med mina fruar. Därefter knatade vi ut och tog en långpromenad längs vattnet, stannade och hittade några stenar att hoppa ut till, och bara satt, pratade och lyssna på Håkan Hellström. Vi splittrades för några timmar och jag passade på att storstäda lägenheten, och jag vågar nog tro att lägenheten aldrig har varit så här skinande ren sedan jag flyttade hit.

Ett totaltraning pass med en härlig instruktör och Mimsan, och denna dag kan nog lätt kategoriseras som majmånads bästa!

Och som om inte det vore nog, i slutet av förra veckan fick jag & Elin ett mail av en stiftelse nere i södra Sverige att vi har blivit tilldelad varsitt stipendium på några tusen kronor var, detta för att gynna vår praktik i augusti. Hur härligt??!

En bildsvep från helgen, jag som har längtat efter sommaren har börjat få lite delade känslor. Hur ska jag klara mig en hel sommar utan dessa? Det är banne mig en himla bra  fråga… Tacktacktack för att just jag fick turen att träffa dessa tjejer, vissa matchar man bara med så himla rätt. Och dom gör alltid saker för att göra mitt liv bra. Så himla mycket kärlek bara.

