Jag älskar inspirerande sommarpratare. Vilket jag lyssnar på dagligen. En av de sa att man alltid ska sträva mot att bättra sitt bästa. 

Så idag efter åtta timmars knatande ute i skogen, och födelsedagsdonet inför morgondagen var avklarat begav vi oss ut, jag & pappa. Trots trött kropp så fanns tydligen inte en anledning att stanna hemma… Vi tar den längre sa pappa; – okej, tänkte jag & kände att en mils tunga steg väntade. 

Men det gick överförväntan. Och istället blev jag peppad av mig själv att slå min egen tid. Bättra sitt bästa.

En dag kvar på denna jobbvecka. Sedan födelsedagsfirande av mamma & pappa. Och på fredagsmorgon tar jag flyget till Stockholm för vidare mot lydnads SM & vässan!! Jag börjar känna själv att mitt liv är galet flaxande fram & tillbaka & att det redan är 22 juli. Det är lite för galet!

Från måndagens träning med en fin vän. Intervallträning i en sandgrop. Kan vara det jobbigaste för i år. Vi kallar den lårmördaren!

 

