Idag har det verkligen varit sommar i Örnsköldsvik. För en dag. Underbart minst sagt. Vi har inte blivit bortskämda med detta… Och underbart att ha en fin vän på besök. Långfrukost, och flera timmars hundträning. Jaktträning, kanonskoj! Sen lunch & shopping på fjällräven. Och nu har gästerna rullat vidare, och jag saknar de redan. De är så himla mycket Umeålivet för mig, och jag saknar att inte ha de nära. Men snart så.

Typiskt nog har jag åkt på förkylning och det blir en promenad i kvällssolen istället för löpning. Tråkigt nog. Men nu tutar och kör vi de två sista veckorna innan vi drar iväg på ett riktigt äventyr igen!

Inser att jag är så tacksam, så tacksam över allt. Familjen, vännerna & möjligheterna som öppnar sig om och om igen. Ibland fungerar jag om det verkligen kan flyta på så här, ibland känns det som ett bakslag ska komma.  Att bygga upp med posivitet för att kunna ta ett bakslag. Men jag antar, att det endast är att vara tacksam. Så himlahimla tacksam bara så länge livet flyter på. För vi vet ju, hur snabbt det kan vända.

   
 

