Godnatt från Island. Denna dag har toppat fältdagarna hittentills. Hemma igen vid halv åtta (långa dagar!), långpromenad & telefonsamtal hem med utsikt av vyer som nedan. Det är så vackert här att jag skulle kunna gråta. Njuter till max av att ständigt ha fjäll runt omkring mig. 

Trots roliga dagar ute i fält så har jag en liten längtan tills imorgon. Tills världens bästa Elin är tillbaka & vi kan kicka igång vår helg. Vår helg som består av snorkling i kristallklara vatten mellan gränsen som utgör Amerika & Europa, Reykjaviks kulturnatt, bestiga berg & spa på blue lagoon. Helt okej helg. 

Jag förstår liksom inte. Att jag får betalt för att göra detta. Så himla helt otroligt bra bara. 

Godnatt. Dags att ladda batterierna för sista jobbdagen för denna vecka. Hur är det ens möjligt att tiden går så fort? Jag kom ju precis. 

 

