Livet på Island rullar på i världens fart. Igår följde jag med Bjarki, en kille som bott i Sverige för att ta sin doktorsavhandling. Så vi kunde prata svenska, och han är den första personen som jag har hört bryter på isländska/skånska 😉

Alla här är väldigt mån om oss & vi blir riktigt bra omhändertagna här. 

Trots att gårdagen var den bästa dagen i fält denna vecka så var det ren glädje att komma ”hem” och mötas av Elin på uppfarten. 

Vin & tacos stod redo när jag anlände halv åtta, (ännu en lång dag!). Trots att båda var trötta som få kunde vi inte sluta prata & klockan blev sent innan vi la oss.

Idag, lördagsmorgon & en hel helg står framför oss.

Men mer om den imorgon, nu ska vi kicka igång lite musik i huset & ladda inför underbara dagar.

Och jag förstår inte. En vecka har vi redan varit här. Crazybananas. 

Och mamma pussa på Nittra från mig ❤️   
 

