September. Min favorit månad på året som försvann allt för fort. Och som jag & M konstaterade tidigare idag så har det verkligen varit en berg & dalbana till start för denna termin.

I nästan en vecka var jag i ett vakuum av magbesvär. Och efter ett läkarbesök förra lördagen bestämde jag mig för att ta några dagar off från Umeå & spenderade många timmar i sängen  hemma i Övik i hopp om att det inte skulle vara blindtarmen. Trots att jag där & då aldrig trodde att jag skulle bli bra så har jag känt mig helt bra i två dagar. Så förhoppningsvis så är det på väg åt rätt håll! 

Min dator har även gett upp så nästa vecka blir det till att bränna hål i plånboken & införskaffa sig en Mac! Jag som älskade min dator men tänker att värre saker kan definitivt inträffa. 

Men ja, vi är åter på banan. Med ett tempo i skolan som visar att vi gått på vår master, men samtidigt med kurser som verkar så himla intressanta & nära vekligheten. 

En helg i Övik med en saknad bästis & hennes hundar, massor av ute tid, uppladdning med energi & så ska jag andas in så himla mycket höstluft jag bara kan. 

Igårkväll spontanbokade vi även hotell inför hundmässan i Stockholm i december. Jag & tre störtsköna sundsvallsbrudar. En bra morot att ha när motivationen tryter. 

Visst att kroppen total kraschade för en vecka, men nu är jag laddad & energin börjar återkomma!  Med detta önskar jag alla en trevlig helg, det ska jag ha! 

Ovan; Pointern point & Cajsa på besök tidigare i veckan. Under; Mimmi under dagens lunchdejt. Vad hade jag gjort utan alla mina Umeåkärlekar ❤️

   
 

