Fredagen är äntligen här, och jag är så glad över att;

Jag vaknade 05:30 tokvaken & peppad, trots att vi börjar först 10 idag! (Pensionärvarning på mig! Jag vet), meeeeen med all rätt för idag vaknas;

 Lunch med min bankman till storebror, mitt ljusa hår ska få återgå till sitt mörka ursprung efter en sväng hos min favoritfrisör, mina två fantastiska äldrekursare, Henke & Oskar, ska laga anka & risotto i mitt kök till åtta härliga människor, för att sedan imorgon vankas sittning, eftersläpp & kul! 

Någonstans däremellan ska plugg bli gjort, men först en morgonpromenad med min favorit setter. Väntar bara att Henke ska vakna till & komma bort med honom! 😊 

Tills dess, ljus tända i hela lägenheten & morgonplugg innan det är dags att kika igång den där dagen på riktigt. Trots att klockan inte hunnit slå 06 ännu. Jag är nog en riktig morgonmänniska, älskar att börja dagen lugnt! 

Efter att veckan har gett många tråkiga besked så är jag extra tacksam över allt. Som igår när två av mina favoriter kommer och invaderar lägenheten med en gitarr, sitter och drar några lugna låtar i soffan medan jag sitter bredvid & pluggar. Jag menar, hur många får livemusik, en torsdagskväll till plugget. Så tacksam.   

 

