Jag flydde lägenheten för en vecka, bott lite längre från stan med en fin en, en kanin, tre hundar & massor av höns. Mysig kontrast till det lite mer hetsiga livet inne på campusområdet. Men nu väntar storstadspuls på riktigt. Och som jag längtat! Alltså superdupermycket längtar. Årets höjdpunkt.

De andra brudarna är redan på väg ner. Och jag ska bara städa ihop lägenheten, packa det sista & bege mig till flyget. 

Hotellfrukost, massor av hundar, Skansen, julshopping, middagar & drinkar ute & rejält catch-up. Sedan en hel del hundprat såklart. Åh blir helt lyrisk vid närmre tanke. 

Att vi dessutom prickade in klassens högsta betyg på vårt case & rapport & en tenta som gick galant så känns det som jag är så himla värd den här helgen! 

Sedan om knappt en vecka är jag hemmavid hos mamma & pappa, pussar på schäfernos dagligen & är helt fri från plugget. Så himla underbart! 

Att få detta meddelande igårkväll satte nog pricken på min lycka. Och denna tjej har jag bokat in en middag innan flyget lättar mot Umeå igen på söndag💕

  

