Stockholmshelgen är årets bästa helg. Så är det bara. Hotell, brudarna, middag & vin ute, massor av hundar & känslan att bara vara fullkomligt ledig från allt & titta på saker som man tycker om mest med några av de som man gillar mest!

En helg som får 100 av 10 möjliga solar. Plus lite till. Kändes som jag knappt hann landa i Stockholm innan det är dags att lyfta därifrån. 

Mitt i helgen så kom ett tråkigt besked, den där efterlängtade lilla som så många räknar ner dagarna till fanns tyvärr inte i mamma Lalehs mage. Men det är så det är, man kan trots allt inte styra över allt här i världen. Tydligen. Även hur mycket man än längtade och såg framemot detta. 

Som tur var så hämtade tre favoritgrabbar mig på flyget när jag landade sent i söndags & redan imorgon åker hem till käraste Örnsköldsvik & min älskade gråa nos som jag längtar lite extra efter just nu. Och att vara hemma i det röda huset. 

Idag lyxade vi till det med glögg efter lunchen, och friluftsnördar som vi är så plockade vi med oss våra gasolkök… När jag sedan kom hem möttes jag av två paket i brevlådan, ett från holmen & ett från en fin träningsvän. 

De gör mig till världens lyckligaste, alla de där som finns i mitt liv! 

  
 

