2015- Tog kandidat i skogsvetenskap. Alla vårvinter dagar i fjällen. Studentski i Hemavan. Midsommarfirande i Ekorrträsk. Första ensamma fjällturen. Bröllop för en fin vän magiskt! Två veckors praktik på Island + äventyrande. Fjälljakter. Nydalakickers (gänget). Alla konstiga påhitt under denna termin med gänget. Andre & bira som grannar. Stockholm med brudarna. Familjen. Mina tre grabbar. Livet i Umeå.

Några av alla saker som jag är tacksam med detta år. Vilket år 2015 har varit!

2016

– fortsätta på 2015, lite bättre, lite mer, av allt.

2016, kanske det mest spännande året i mitt liv. En till hund inplanerad & ett roligt exjobb. Mycket kvalitetstid med familjen, vännerna & mina grabbar. 

.

Julen har varit gudomlig, även fast en hel del av den har spenderats på jobbet. Men även det rätt mysigt, ett 14 timmars pass igår, ett kvällspass idag & en dagpass imorgon innan några dagars ledighet väntar. Några dagars ledighet som kommer att fyllas ut med grabbarna mina, familjen & vänner. Jag menar hur härligt är det inte med lediga dagar när man jobbar. Uppskattas så enormt!  
    
    
 

