Eget arbete veckan ut & tid att styra & ställa som man vill. 

Ledig förmiddag tänkte jag då när jag kollade ut genom fönstret. Strålande sol & stövarna fick vara sällskap i en mils traskande i vårsolen & med fågelkvitter i öronen. Ljuvligt.  

 Väl hemma igen har vi (jag, medan Lucas & Hako har legat utslagna!) skrubbat golv, sprungit några vändor till tvättmaskinen & börjar packa. Redan imorgon åker jag hem för att vara med Storebror & jobba med grupparbetet om Bioolja & pyrolys hemifrån. 

På fredag kommer mina tre grabbar & en bushelg väntas. Daniel är helt omedveten om vad som väntar & har endast fått en packlista att följa. Och jag längtar typ ihjäl mig efter hela helgen, så många gobitar att se framemot. Men vad som vi ska hitta på kan jag ännu inte avslöja, vill ju inte att informationen ska läcka till honom… 😉 

Och hörni! 12 dagar kvar tills Era flyttar in. Det börjar närma sig, & som jag längtar efter min lilltjej. Tänka sig att jag ska bli med valp igen. Åh!

 

